NIERUCHOMOŚCI INFORMACJE
BPI Real Estate z nową szefową marketingu
Belgijski deweloper umacnia swoją pozycję na polskim rynku nieruchomości i powiększa zespół. Teraz, funkcję dyrektora marketingu i komunikacji powierzył Dominice Bombik, która ma odpowiadać za kreowanie i realizację działań marketingowych oraz wizerunkowych BPI Real Estate Poland.
Dominika Bombik będzie zarządzać działem marketingu odpowiedzialnym za działania promocyjne realizowanych inwestycji w Polsce oraz komunikację korporacyjną firmy. Jak informuje spółka, nowa szefowa marketingu ma 14-letnie doświadczenie na rynku nieruchomości. Przed dołączeniem do BPI Real Estate Poland była dyrektorem marketingu i sprzedaży w Real Invest. Ponadto, pełniła funkcję dyrektora komercjalizacji i sprzedaży oraz marketingu w Apricot Capital Group. Dodatkowo, wcześniej była związana zawodowo z agencją nieruchomości Greenfields Real Estate Agency.
— Wiedza i doświadczenie Dominiki obejmują kompetencje, które są dla nas kluczowe w zakresie komunikacji i marketingu. Cenię jej umiejętność szerokiego spojrzenia i dostrzegania możliwości oraz potencjału projektów deweloperskich. Wierzę, że powierzenie Dominice zarządzania tym obszarem pozwoli BPI Real Estate Poland na dalszy dynamiczny rozwój na rynku nieruchomości w Polsce — przekazał Béranger Dumont, dyrektor generalny dewelopera.
Belgijski deweloper na polskim rynku
Deweloper należy do belgijskiej grupy kapitałowej CFE, założonej w 1880 roku. Spółka prowadzi działalność m.in. w obszarach nieruchomości, rozwiązań technicznych dla budynków i przemysłu czy budownictwa i renowacji. BPI Real Estate Poland jest obecne w naszym kraju od 2009 roku. W tym czasie firma zrealizowała 7 inwestycji. Natomiast oddała łącznie ponad 2 tys. mieszkań.
W 2022 roku, deweloper uruchomił 4 nowe projekty w Polsce. Są to inwestycje Chmielna Duo w Warszawie, Czysta 4 we Wrocławiu, Panoramiqa w Poznaniu oraz Bernadovo w Gdyni. Dodatkowo we współpracy z Revive Poland, spółka realizuje inwestycję Cavallia na poznańskim Łazarzu.