NIERUCHOMOŚCI INFORMACJE
Archicom. Nowy dyrektor marketingu i plan uruchomienia 10 projektów
Grupa Echo Investment ma ambitne plany na 2024 rok. Chce postawić na dynamiczny rozwój sektora mieszkań na sprzedaż i na wynajem. Należąca do Grupy spółka deweloperska Archicom zamierza rozpocząć 10 kolejnych projektów w największych miastach w Polsce. Deweloper zatrudnił również nowego dyrektora marketingu, który będzie nadzorował działania związane z planowanymi inwestycjami.
W ubiegłym roku Grupa Echo Investment kontynuowała rozwój w oparciu o strategię zrównoważonego wzrostu. Jednym z kluczowych wydarzeń było wydzielenie do spółki Archicom całości biznesu mieszkaniowego dla klientów indywidualnych. Natomiast pod szyldem Echo Investment prowadzone są operacje w sektorze biurowym, handlowym i PRS.
Archicom zatrudnił nowego dyrektora marketingu. Deweloper chce sprzedawać 4 tys. mieszkań rocznie
W 2023 roku deweloper sprzedał 1 835 mieszkań (na podstawie umów przedwstępnych i deweloperskich). Ponadto, spółka przekazała klientom łącznie 2 212 lokali. Na rynku pojawiły się również kolejne etapy i nowe inwestycje we Wrocławiu, Warszawie i Łodzi. Rozwój ten nabierze w 2024 roku tempa. Bowiem Archicom zmierza w perspektywie średniookresowej sprzedawać 4 tys. mieszkań rocznie.
W styczniu br. deweloper zatrudnił nowego dyrektora marketingu. Jak podaje spółka, Mikołaj Szymborski rozpoczął karierę ponad 20 lat temu w agencjach reklamowych.
— Z potwierdzonym sukcesem w prowadzeniu kampanii marketingowych i strategicznych inicjatyw, jesteśmy pewni, że w roli Dyrektora Marketingu Mikołaj odegra znaczną rolę w budowie i rozwoju marki Archicom. W nowej roli Mikołaj będzie odpowiedzialny za nadzorowanie wszystkich operacyjnych funkcji marketingowych związanych z naszymi projektami mieszkaniowymi. Wierzymy, że specjalizacja ról wzmocni nasze wysiłki marketingowe i przyczyni się do dalszego sukcesu marki Archicom jako dewelopera pierwszego wyboru naszych klientów — przekazał Dawid Wrona, członek zarządu Archicom, dyrektor zarządzający ds. sprzedaży i marketingu.
Mikołaj Szymborski pracował z takimi markami jak: Chivas Regal, Ballantine’s, Jameson, The Glenlivet, Royal Salute, Martell, Absolut oraz Wyborowa czy Ostoya. W 2019 roku został mianowany dyrektorem zarządzającym pionu marketingu i rozwoju produktu w firmie Kross. Następnie pełnił funkcję członka zarządu ds. sprzedaży i marketingu w spółce Novdom.