NIERUCHOMOŚCI INFORMACJE
Nowy magazyn o nieruchomościach. Edyta Koczwara redaktor naczelną
Wywiady z aktorami, przedstawicielami sztuki i ludźmi biznesu. Inspirujące historie. Pokazanie, że branża nieruchomości, to nie tylko budowa bloków. Całkowity zysk ze sprzedaży przekazany na cele charytatywne. Tak będzie wyglądał nowy magazyn online na rynku nieruchomości, Developer Magazine.
Stanie się on uzupełnieniem portalu developermagazine.pl. Jednak znacząco będzie się od internetowego serwisu różnił. Nie skupi się bowiem na informacjach czysto branżowych czy informacyjnych.
— Tworzymy magazyn przedstawiający branżę nieruchomości z akcentem lifestyle. Mocno stawiający na kobiety sukcesu i aspirujące. Stanowiący platformę do wspierania się nawzajem. Poruszający kwestie kobiet w biznesie i promujący osoby działające na rzecz równości zawodowej. Nasza inicjatywa skierowana jest do osób poszukujących inspiracji i motywacji do działania. Stawiamy na wywiady z ciekawymi gośćmi, między innymi aktorami czy przedstawicielami sztuki. Pokażemy też historie ludzi biznesu i jak go osiągnęli — opowiada Edyta Koczwara, redaktor naczelna Developer Magazine.
Nie zabraknie również rankingów, prezentacji inwestycji czy porad od ekspertów. Wśród czytelników Developer Magazine znajdą się bowiem klienci poszukujący mieszkania, inwestorzy posiadających wysoki kapitał inwestycyjny, czy top management spółek z branży nieruchomości. Do tego właściciele i prezesi z sektorów private equity, budownictwo, logistyka, finanse, PRS. A także tysiące ludzi zainteresowanych luźniejszą tematyką związaną z nieruchomościami.
Developer Magazine. Na rynku nieruchomości pojawi się nowy magazyn online
— Szacujemy, że nasza kampania reklamowa dotycząca pierwszego numeru Developer Magazine dotrze do ponad miliona osób. Nie mam tutaj na myśli jedynie reklam. Cały zysk ze sprzedaży magazynu przekażemy na cele charytatywne. Dlatego też nasi goście, którzy wspierają tę inicjatywę, a rozmowy z nimi pojawią się w numerze, już zapowiedzieli, że sami również będą promować Developer Magazine w swoich mediach społecznościowych — wyjaśnia Edyta Koczwara.
Redaktor naczelna nowego magazynu ma ponad 12-letnie doświadczenie w branży nieruchomości. Jest pomysłodawczynią pierwszej kampanii telewizyjnej dewelopera w Polsce. Przygotowywała strategie dla ponad 100 inwestycji mieszkaniowo-usługowych. Mieszka w Marbelli na Costa del Sol. Właśnie w jednym z najlepszych kurortów w Hiszpanii, na indywidualne zlecenia, pomaga polskim inwestorom ulokować kapitał w nieruchomościach.
Pierwszy numer Developer Magazine ma zostać wydany w przeciągu miesiąca.