NIERUCHOMOŚCI INFORMACJE

Prezes BPI Real Estate: Polska to dla nas największy rynek inwestycyjny

Published

on

Béranger Dumont, dyrektor generalny BPI Real Estate Poland, fot. mat. prasowe

BPI Real Estate w zeszłym roku uruchomiło w Polsce cztery nowe inwestycje. Jak jasno deklaruje dyrektor generalny spółki, Béranger Dumont, nasz kraj jest najważniejszy w obecnych planach inwestycyjnych.

Deweloper w 2022 roku wprowadził na rynek ponad 800 mieszkań. Uruchomił Chmielna Duo w Warszawie, Czysta 4 we Wrocławiu, Panoramiqa w Poznaniu oraz Bernadovo w Gdyni. To łącznie 43 tys. mkw.

— Polska stanowi największy rynek w strukturze inwestycji deweloperskich w portfolio naszej grupy. Konsekwentnie realizujemy tu nasz plan biznesowy, który zakłada połączenie wskaźników finansowych ze wskaźnikami zrównoważonego rozwoju. W poprzednich latach skupiliśmy się na przygotowaniach do nowych inwestycji, dokonując zakupu doskonale zlokalizowanych działek w kluczowych miastach Polski. Cieszę się, że mimo trudnej sytuacji geopolitycznej na świecie, udało nam się uruchomić 4, bardzo ciekawe projekty — opowiada Béranger Dumont, dyrektor generalny BPI Real Estate Poland.

Advertisement

BPI Real Estate liczy na dalszy rozwój rynku najmu

Wszystkie projekty wymielone przez Bérangera Dumonta realizowane są zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Dodatkowo w duchu koncepcji 15-minutowego miasta, która zakłada dostępność wszelkich usług możliwie blisko miejsca zamieszkania. Dużym atutem tych czterech inwestycji jest również zapewnienie finansowania.

– Zdajemy sobie sprawę, że stoimy w obliczu niespotykanych dotąd wyzwań ekologicznych i społecznych. A działając w branży, która ma możliwość kształtowania świata, jesteśmy odpowiedzialni za dbanie o przyszłe pokolenia. Ambicją naszej spółki jest projektowanie i realizowanie innowacyjnych inwestycji. Łączących funkcje mieszkaniowe, biurowe i handlowo-usługowe, w sercu których jest człowiek – mieszkaniec wielokulturowego miasta przyszłości. Projektując zaś miasta przyszłości musimy mieć odwagę i podejmować decyzje. Ich celem jest realizowanie coraz bardziej zrównoważonych inwestycji deweloperskich – deklaruje Béranger Dumont.

Słowa dyrektora generalnego nie są bez poparcia w działaniach dewelopera. BPI Real Estate może bowiem przedstawić wiele działań w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Mimo trudnych czasów.

Advertisement

Jak deweloper może działać odpowiedzialnie społecznie?

— Podsumowując rok, trudno nie wspomnieć, że wszystkie nasze działania odbywały się w cieniu wojny w Ukrainie. Jako firma społecznie odpowiedzialna od początku wybuchu konfliktu zbrojnego zaangażowaliśmy się w pomoc na rzecz naszych wschodnich sąsiadów. Podjęte przez nasz zespół działania obejmowały m.in. wsparcie finansowe, zbiórki rzeczowe, wolontariat pracowniczy, zakup karetki ratunkowej. Zaaranżowaliśmy mieszkania dla rodziny uchodźćów w naszym warszawskim biurze sprzedaży. Przygotowaliśmy specjalną akcję sportową #ActiveShapers na rzecz dzieci ewakuowanych do Polski z ukraińskich domów dziecka, czy donację dla samotnych matek z dziećmi uratowanych z Piastowa. To był jednym z terenów ciężko ostrzeliwanych przez rosyjskiego najeźdcę — wymienia Daria Małecka, marketing manager.

— Z licznych organizacji charytatywnych, które wsparliśmy w tym roku można wymienić m.in. Polską Akcję Humanitarną, Centrum na rzecz Praw Kobiet,  Fundację Pomocy Dzieciom Happy Kids, a także Stowarzyszenie Serduszko dla Dzieci — dodaje Małecka.

BPI Real Estate Poland jest obecna na polskim rynku od 2009 roku. W tym czasie zrealizowała siedem inwestycji oddając łącznie ponad 2 tys. mieszkań. Nie zamierza zwalniać tempa. Szansy na sukces w obecnym, 2023 roku, upatruje w rynku najmu. Ten w Polsce może i raczkuje, ale już widać silny wzrost, który z pewnością będzie się utrzymywał.

Advertisement

— Polski rynek nieruchomości przechodzi obecnie zmianę. Od rynku kupowania mieszkań dla potrzeb własnych do zakupu ich w celach inwestycyjnych wobec rosnącego rynku najmu. Nasze projekty okazały się doskonale wpisać w ten trend. Dlatego optymistycznie patrzymy w przyszłość i wierzymy w sukces ich realizacji — mówi Wojciech Smolak, dyrektor sprzedaży i marketingu w BPI Real Estate Poland.

najpopularniejsze

Exit mobile version