Connect with us

NIERUCHOMOŚCI INFORMACJE

Archicom. Nowy dyrektor marketingu i plan uruchomienia 10 projektów

Published

on

Mikołaj Szymborski został nowym dyrektorem marketingu w Archicomie, fot. mat. prasowe

Grupa Echo Investment ma ambitne plany na 2024 rok. Chce postawić na dynamiczny rozwój sektora mieszkań na sprzedaż i na wynajem. Należąca do Grupy spółka deweloperska Archicom zamierza rozpocząć 10 kolejnych projektów w największych miastach w Polsce. Deweloper zatrudnił również nowego dyrektora marketingu, który będzie nadzorował działania związane z planowanymi inwestycjami.

W ubiegłym roku Grupa Echo Investment kontynuowała rozwój w oparciu o strategię zrównoważonego wzrostu. Jednym z kluczowych wydarzeń było wydzielenie do spółki Archicom całości biznesu mieszkaniowego dla klientów indywidualnych. Natomiast pod szyldem Echo Investment prowadzone są operacje w sektorze biurowym, handlowym i PRS.

Archicom zatrudnił nowego dyrektora marketingu. Deweloper chce sprzedawać 4 tys. mieszkań rocznie

W 2023 roku deweloper sprzedał 1 835 mieszkań (na podstawie umów przedwstępnych i deweloperskich). Ponadto, spółka przekazała klientom łącznie 2 212 lokali. Na rynku pojawiły się również kolejne etapy i nowe inwestycje we Wrocławiu, Warszawie i Łodzi. Rozwój ten nabierze w 2024 roku tempa. Bowiem Archicom zmierza w perspektywie średniookresowej sprzedawać 4 tys. mieszkań rocznie.

Advertisement

W styczniu br. deweloper zatrudnił nowego dyrektora marketingu. Jak podaje spółka, Mikołaj Szymborski rozpoczął karierę ponad 20 lat temu w agencjach reklamowych.

— Z potwierdzonym sukcesem w prowadzeniu kampanii marketingowych i strategicznych inicjatyw, jesteśmy pewni, że w roli Dyrektora Marketingu Mikołaj odegra znaczną rolę w budowie i rozwoju marki Archicom. W nowej roli Mikołaj będzie odpowiedzialny za nadzorowanie wszystkich operacyjnych funkcji marketingowych związanych z naszymi projektami mieszkaniowymi. Wierzymy, że specjalizacja ról wzmocni nasze wysiłki marketingowe i przyczyni się do dalszego sukcesu marki Archicom jako dewelopera pierwszego wyboru naszych klientów — przekazał Dawid Wrona, członek zarządu Archicom, dyrektor zarządzający ds. sprzedaży i marketingu.

Mikołaj Szymborski pracował z takimi markami jak: Chivas Regal, Ballantine’s, Jameson, The Glenlivet, Royal Salute, Martell, Absolut oraz Wyborowa czy Ostoya. W 2019 roku został mianowany dyrektorem zarządzającym pionu marketingu i rozwoju produktu w firmie Kross. Następnie pełnił funkcję członka zarządu ds. sprzedaży i marketingu w spółce Novdom.

Advertisement

NIERUCHOMOŚCI INFORMACJE

MLP Group inwestuje w rozwój i awanse wewnętrzne

Published

on

Ewa Ciołek awansowała na Senior Leasing Manager w MLP Group, fot. mat. prasowe

Ostatnie dwa miesiące w MLP Group upłynęły pod znakiem istotnych zmian. We wrześniu awans na stanowiska Senior Leasing Manager otrzymali Ewa Ciołek i Piotr Meleszko. A w październiku do firmy dołączył Radosław Grzejdak, obejmując funkcję Project Management Director.

Awans wewnątrz struktur – wzmocnienie działu leasingu

Na początku września awans w MLP Group otrzymali Ewa Ciołek oraz Piotr Meleszko, którzy dotychczas pełnili funkcje Leasing Manager. Dlatego też oboje od lat uczestniczą w komercjalizacji parków logistycznych spółki. Natomiast ich doświadczenie i skuteczność, jak podkreśla deweloper, przyczyniają się do umacniania pozycji firmy na rynku.

– Dzięki nieustającej pasji, zaangażowaniu i wyjątkowej skuteczności całego naszego zespołu mamy siłę, by rozwijać Grupę MLP w jeszcze większym wymiarze. Awans Ewy i Piotra to doskonały przykład tego, co osiąga się dzięki determinacji, innowacyjnemu podejściu i ambitnej realizacji naszych projektów komercjalizacyjnych. Ich awans to nie tylko osobisty sukces. To wzmacnianie całego zespołu. Dzięki ich kompetencjom nasza oferta staje się jeszcze silniejsza. A relacje z partnerami bardziej wartościowe – mówi Tomasz Pietrzak, Leasing Director Poland w MLP Group S.A.

Advertisement

Ewa Ciołek związana jest z firmą od 2021 roku, a Piotr Meleszko od blisko pięciu lat. Współtworzyli oni m.in. rozwój MLP Wrocław, MLP Poznań West, MLP Gorzów Wielkopolski. Do tego także skuteczną komercjalizację największego parku magazynowego spółki – MLP Pruszków II.

Nowy dyrektor ds. projektów – wzmocnienie kompetencji

Dodatkowo w październiku zespół MLP Group zasilił Radosław Grzejdak, obejmując stanowisko Project Management Director. To menedżer z 20-letnim doświadczeniem w branży nieruchomości. Będzie odpowiadał za nadzór nad realizacją kluczowych inwestycji Grupy w Polsce oraz wsparcie strategii ekspansji.

Radosław Grzejdak, nowy Project Management Director w MLP Group, fot. mat. prasowe

– Dołączenie Radka do naszego zespołu to ważne wzmocnienie kompetencji MLP Group. Jego bogate i różnorodne doświadczenie w prowadzeniu złożonych projektów inwestycyjnych – od koncepcji po finalizację – idealnie wspiera naszą strategię dynamicznego rozwoju. Jestem przekonana, że jego wiedza i umiejętności przyczynią się do dalszego umacniania pozycji MLP Group na polskim i europejskim rynku – podkreśla Agnieszka Góźdź, Członek Zarządu, Chief Development Officer w MLP Group S.A.

Advertisement

Nowy dyrektor wcześniej związany był m.in. z Panattoni Development Europe, Dom Development i Layetana Real Estate. Kierował projektami magazynowymi, mieszkaniowymi i mixed-use. W rezultacie ostatnio nadzorował przygotowanie inwestycji szpitala o wartości ok. 1,5 mld zł w Państwowym Instytucie Medycznym MSWiA.

Deweloper stawia na ludzi

Zmiany z ostatnich dwóch miesięcy pokazują, że MLP Group inwestuje w rozwój kadry. Robi to poprzez awanse wewnętrzne, jak i pozyskiwanie menedżerów z szerokim doświadczeniem rynkowym. Natomiast spółka podkreśla, że umacnianie zespołu to jeden z filarów strategii. Ma zapewnić jej dalszy dynamiczny rozwój na rynku polskim i europejskim.

Advertisement
Continue Reading

NIERUCHOMOŚCI INFORMACJE

Euro Styl z nowym prezesem. Filip Nawratil przejmuje rządy

Published

on

Euro Styl, spółka należąca do Grupy Dom Development, z nowym prezesem. Pod koniec września funkcję tę objął Filip Nawratil. Zastąpił Sebastiana Barandziaka, który zarządzał deweloperem niespełna 9 miesięcy.

Filip Nawratil. związany jest z Euro Stylem od 18 lat. Dlatego też deweloper podkreśla, że jego nominacja ma oznaczać kontynuację strategii. Tej opartej na jakości, terminowości i dbałości o tkankę miejską, przy jednoczesnym wzmacnianiu pozycji rynkowej spółki.

Nawratil postawi na bezkompromisową jakość

– Objęcie funkcji prezesa Euro Stylu to dla mnie szczególny zaszczyt. Biorąc pod uwagę długą drogę, jaką pokonałem w organizacji przez 18 lat pracy, praktycznie od początku jej istnienia. Moim celem jest kontynuacja dynamicznego rozwoju spółki w oparciu o jej DNA. Opierając się na naszych przewagach: bezkompromisowej jakości, przemyślanym projektowaniu, terminowości i wysokim standardzie obsługi. Dzięki świetnemu zespołowi fachowców będziemy nadal dostarczać inwestycje, które wzbogacają tkankę miejską. I tworzą znakomite miejsca do życia, wzmacniając jednocześnie naszą pozycję lidera rynku trójmiejskiego – podkreśla Filip Nawratil, nowy prezes Euro Stylu.

Advertisement

Nowy prezes przeszedł w spółce wszystkie szczeble kariery. Od inżyniera budowy, poprzez kierownika robót, zastępcę dyrektora ds. technicznych, aż po menedżera odpowiedzialnego za zakup nieruchomości i realizację inwestycji. Dzięki temu, jak podkreśla spółka, posiada pełne doświadczenie w zarządzaniu procesem inwestycyjnym, od zakupu gruntu aż po przekazanie mieszkań klientom.

Euro Styl zmienia prezesa. Pozostały skład zarządu bez zmian

Natomiast Mikołaj Konopka, prezes Dom Development i współtwórca Euro Stylu, wskazuje, że doświadczenie Nawratila to gwarancja stabilności i rozwoju.

– Filip Nawratil zna Euro Styl dosłownie od podszewki i doskonale rozumie specyfikę naszej działalności. Jego ogromne doświadczenie, zaangażowanie i znajomość każdego etapu procesu deweloperskiego są gwarancją stabilnego i przemyślanego rozwoju firmy w kolejnych latach – mówi Konopka.

Advertisement

Zmiana dotyczy jedynie prezesa. Dlatego też na stanowiskach wiceprezesów pozostaną Magdalena Reńska i Jarosław Górski.

Euro Styl, działający od 2007 roku, od 2017 należy do Grupy Dom Development. Firma jest jednym z liderów trójmiejskiego rynku mieszkaniowego. Dlatego też rozwija projekty, które – jak podkreśla spółka – mają łączyć wysoką jakość wykonania z dbałością o kontekst urbanistyczny i potrzeby mieszkańców.

Advertisement
Continue Reading

NIERUCHOMOŚCI INFORMACJE

Victoria Dom ze wzrostem sprzedaży mieszkań

Published

on

Inwestycja dewelopera Vicotira Dom, Piastova Osada w Warszawie. Fot. mat. prasowe

Trzy kwartały, 921 sprzedanych mieszkań, wzrost o 7%. Deweloper Victoria Dom opublikował wyniki sprzedaży z 2025 roku.

Tylko w III kwartale 2025 roku liczba sprzedanych lokali wyniosła 318. Wobec 224 lokali rok wcześniej, przekłada się to na wzrost o 42% rok do roku. Deweloper wskazuje, że za poprawą wyników stoi m.in. zmiana sytuacji na rynku finansowym.

– Wraz ze spadkiem kosztów kredytu hipotecznego i stóp procentowych NBP obserwujemy większe zainteresowanie klientów zakupem mieszkań. Bogata oferta mieszkań, ciągle atrakcyjne ceny, dostępność finansowania. To powoduje większy ruch klientów w biurach sprzedaży. Zarówno tych posiłkujących się kredytem hipotecznym, jak i osób kupujących mieszkanie ze środków własnych – opowiada Waldemar Wasiluk, wiceprezes Zarządu Victoria Dom S.A..

Advertisement

Prognozy dotyczące cen mieszkań

Według spółki, trend wzrostowy może być kontynuowany.

– Stabilne koszty materiałów budowlanych i ciągle stosunkowo schłodzony rynek budowy powoduje, że udaje nam się utrzymywać koszty produkcji na tym stałym poziomie – wskazuje Wasiluk.

Jak dodaje, w perspektywie najbliższych kwartałów ceny mieszkań mogą rosnąć, co będzie konsekwencją dodatkowych wymogów technicznych. Między innymi takich jak budowa schronów w podziemnych halach garażowych, a także rosnących cen gruntów inwestycyjnych.

Advertisement

Victoria Dom działa w Polsce od 27 lat. Deweloper prowadzi inwestycje w Warszawie, Krakowie i Trójmieście, a także w Niemczech – w Berlinie i Lipsku.

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement

na skróty

Advertisement
Advertisement
Advertisement

najpopularniejsze