Connect with us

NIERUCHOMOŚCI INWESTYCJE

Dolce&Gabbana wchodzi na rynek nieruchomości

Published

on

Wizualizacja Design Hills, luksusowej inwestycji, którą zrealizować ma Dolce&Gabbana we współpracy z hiszpańskim deweloperem w Marbelli, fot. D&G

Luksusowe marki odzieżowe zaczęły interesować się sektorem nieruchomości. Szczególnie przypadła im do gustu hiszpańska Marbella, znana jako ekskluzywny kurort dla bogaczy. To tu, pojawiły się już projekty mieszkaniowe od Karla Lagerfelda, Elie Saab czy Fendi. Teraz na rynku nieruchomości zadebiutuje Dolce&Gabbana. Włoska firma odzieżowa zamierza zbudować trzy kompleksy mieszkalne w różnych częściach świata. A jeden z nich powstanie na Costa del Sol. — Tutaj ekskluzywne domy są sprzedawane za miliony euro — mówi Edyta Koczwara, Chief Marketing Officer w ¡HOLA DALI!.

Złota Mila czyli adres dla bogaczy

Design Hills, luksusowy kompleks mieszkalny od Dolce&Gabbana, powstanie na prestiżowym obszarze zwanym Złotą Milą. To wyjątkowa promenada licząca ok. 6 km długości. Teren ciągnie się wzdłuż wybrzeża Marbelli, od Puerto Banus w kierunku centrum miasta. Golden Mile przypomina kalifornijskie ulice. Znajdują się tu najlepsze 5-gwiazdkowe hotele, jak kultowy Marbella Club Hotel czy Puente Romano Resort. A więc i najbogatsi ludzie świata chętnie inwestują w nieruchomości w tej lokalizacji. Na Golden Mile mieści się m.in. posiadłość zmarłego króla Fahda z Arabii Saudyjskiej, zbudowana na wzór Białego Domu w Waszyngtonie.

Wizualizacja apartamentu w Design Hills w Marbelli, fot. Dolce&Gabbana

Pierwszy projekt mieszkaniowy Dolce&Gabbana w Europie, ma powstać we współpracy z deweloperem Sierra Blanca Estates. Spółka posiada siedzibę w Marbelli, a jej portfolio obejmuje 35-letnie doświadczenie w budowie luksusowych domów na Costa del Sol. W tym także realizacje we współpracy z największymi modowymi markami, jak wspomniane Fendi czy Karl Lagerfeld.

Dolce&Gabbana na nowo zdefiniuje luksusowy styl życia

W ramach inwestycji powstaną 92 apartamenty o naprawdę luksusowych powierzchniach. Bowiem metraże ich mają liczyć od 280 do 900 mkw. Rezydencje mają posiadać do pięciu sypialni wyposażonych przez Dolce&Gabbana Casa. Design Hills to projekt przewidujący sypialnie z garderobami i prywatnymi łazienkami z widokiem na morze. Co więcej, na terenie osiedla zaplanowano wysokiej klasy obiekty sportowe, odkryte baseny bez krawędzi, siłownie, sale do medytacji i jogi oraz symulatory golfa. Ponadto, mieszkańcy będą mieć do dyspozycji tarasy na dachu z basenami bez krawędzi oraz ekskluzywną automatykę domową, która zapewni im nieustanne połączenie z konsjerżem i personelem hotelowym.

Advertisement

— Marbella nie jest jedynie wypoczynkowym kurortem. To miejsce, które szczególnie upodobała sobie światowa śmietanka towarzyska. Osoby, mające zamiłowanie do ekskluzywnego stylu życia, chętnie tu przyjeżdżają i nabywają nieruchomości. Nic więc dziwnego, że światowe, luksusowe marki inwestują tu równie chętnie jak np. w Miami. Te firmy bazują na gwarantowaniu klientom określonego stylu życia, przynależności do pewnych grup społecznych, a przede wszystkim najlepszych doświadczeń życiowych. Koncept Design Hills ma zgodnie z zamysłem Dolce&Gabbana na nowo zdefiniować luksusowy poziom życia w Europie. To osiedle samowystarczalne, które według pomysłodawców ma konkurować z najlepszymi hotelami na świecie. Mieszkańcy będą mieć do dyspozycji szereg prywatnych klubów, które są podstawą dla elitarnych socjet na terenach luksusowych osiedli. Przy basenie z widokiem na morze, podczas gry w golfa czy pobytu w spa, będą nie tylko odpoczywać, ale przede wszystkim prezentować obrany styl życia, nawiązując nowe przyjaźnie i relacje biznesowe — mówi mieszkająca w Marbelli, Edyta Koczwara, ekspert ds. marketingu nieruchomości.

Projekt części wspólnych w inwestycji Design Hills w hiszpańskim kurorcie Marbella, fot. Dolce&Gabbana

Design Hills z klubami dla elit i włoską lodziarnią

Luksusowy adres na Golden Mile zobowiązuje. Modowy koncern we współpracy z deweloperem, zaoferują mieszkańcom nie tylko to, co niezbędne do życia, ale też obiecują szereg ekskluzywnych udogodnień. Dlatego, na terenie kompleksu powstanie m.in. SPA z centrum odnowy biologicznej, salonem kosmetycznym i fryzjerskim.

Prywatne kluby z salą kinową, barem, winiarnią i piwniczką z cygarami zapewnią mieszkańcom całoroczny relaks. Ponadto, powstaną przestrzenie Pool Club, z basenem bez krawędzi i widokiem na morze, podgrzewanym krytym basenem i lodziarnią we włoskim stylu. Natomiast dla najmłodszych, zaprojektowano Kids Club z placami zabaw oraz z polem namiotowym.

Design Hills to niezwykle imponujący projekt, którego ukończenie zaplanowano na 2026 rok. Aby zdążyć,deweloper rozpocznie prace już pod koniec br., a pilotażowy dom zostanie zaprezentowany w 2025 roku.

Advertisement
Continue Reading
Advertisement

NIERUCHOMOŚCI INWESTYCJE

Mieszkania w Katowicach. Archicom dumny ze sprzedaży MIKATO

Published

on

Sprzedanych 30 mieszkań w dwa tygodnie. Archicom wprowadza na katowicki rynek swój pierwszy projekt – MIKATO. Inwestycja wyróżnia się połączeniem nowoczesnej architektury i funkcjonalności z ideą miasta 15-minutowego.

Inwestycja MIKATO powstanie w centralnym rejonie Katowic, w kwartale ulic Sokolska, Skargi i Słowackiego, w bezpośrednim sąsiedztwie zielonego skweru Przyjaciół z Miszkolca. Architektura budynku została zaprojektowana w taki sposób, aby zielona przestrzeń skweru przenikała w otwartą strukturę parteru, tworzyć spójną i dostępną dla mieszkańców przestrzeń.

MIKATO zakłada budowę trzech wież połączonych wspólnym parterem. W budynkach znajdzie się łącznie 341 mieszkań

– MIKATO to projekt 'w sercu miasta’, dosłownie i w przenośni. Ma być miejscem, które żyje razem z miastem, odpowiada na jego potrzeby i staje się częścią jego codziennego rytmu. Przy realizacji inwestycji kluczowe było dla nas stworzenie przestrzeni, która nie tylko spełnia oczekiwania mieszkańców, ale także przyczynia się do rozwoju całej okolicy. Lokalizacja MIKATO jest doskonała. W pobliżu ważnych traktów komunikacyjnych oraz kluczowych obiektów, takich jak Rynek, „Spodek”, Galeria BWA, Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia. A także biznesowe zagłębie aglomeracji oraz duże kompleksy handlowe, takie jak Supersam Katowice i Galeria Katowicka. Taka okolica zobowiązuje. A my zadbamy o to, by wzbogacić ją o jakościową architekturę – zapewnia Dawid Wrona, Chief Operating Officer w Archicom.

MIKATO dobrze debiutuje w Katowicach. To nowy projekt dewelopera Archicom

Projekt zakłada budowę trzech wież połączonych wspólnym parterem. W budynkach znajdzie się łącznie 341 mieszkań o różnych metrażach, od kawalerek po mieszkania czteropokojowe. Na najniższym poziomie przewidziano sześć lokali usługowych o łącznej powierzchni 750 mkw.. Mają wzbogacić miejską tkankę o ogólnodostępną, atrakcyjną przestrzeń.

Advertisement

Od strony rzeki Rawy zaplanowano zagospodarowanie przestrzeni zielonej z niską roślinnością, krzewami i elementami małej architektury. Mają służyć jako miejsce odpoczynku i rekreacji dla mieszkańców oraz przechodniów.

Projekt jest zlokalizowany w pobliżu kluczowych obiektów miejskich, takich jak Rynek, Spodek, Galeria BWA czy Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia. Bliskość ważnych traktów komunikacyjnych oraz centrów handlowych, takich jak Supersam Katowice i Galeria Katowicka, czyni lokalizację szczególnie atrakcyjną.

Advertisement
Continue Reading

NIERUCHOMOŚCI INWESTYCJE

Apartamenty Beethovena. Nowa inwestycja Dom Development

Published

on

Dom Development wprowadza na rynek nową inwestycję mieszkaniową – Apartamenty Beethovena, zlokalizowaną w dobrze skomunikowanej części warszawskiego Mokotowa.

Pierwszy etapie projektu obejmuje 209 mieszkań i lokale o powierzchniach od 26 do 118 mkw. Ukończenie całej inwestycji zaplanowano na IV kwartał 2026 roku i obejmie ona łącznie 286 lokali.

Lokalizacja i infrastruktura inwestycji Dom Development

Osiedle położone jest w pobliżu skrzyżowania ulic Sobieskiego i al. Witosa, w sąsiedztwie nowo otwartej linii tramwajowej z Wilanowa, co umożliwia szybki dostęp do centrum miasta. W okolicy znajdują się sklepy, punkty usługowe, centrum handlowe Sadyba Best Mall oraz tereny zielone, takie jak Park Sielecki, Park Arkadia czy rezerwat przyrody Jeziorko Czerniakowskie.

Advertisement
Apartamenty Beethovena ma łączyć funkcjonalność, nowoczesne technologie i estetykę inspirowaną klasycznym modernizmem

Architektura i przestrzenie wspólne. Jakie będą Apartamenty Beethovena?

Projekt Apartamentów Beethovena nawiązuje do warszawskiego modernizmu z początku XX wieku. Elewacje budynków zdobią szklane balustrady, dekoracyjne ryfle oraz detale w kolorze ciemnego dębu. Przestrzenie wspólne uwzględniają artystyczne grafiki inspirowane twórczością Ludwiga van Beethovena, a dziedzińce zaprojektowano z uwzględnieniem zieleni oraz elementów małej architektury, takich jak pergole.

– Chcemy, by Apartamenty Beethovena były dla mieszkańców spokojną, atrakcyjną oazą w wirze miejskiego życia. Dlatego ogromną wagę przykładamy do tworzenia przestrzeni wspólnych. Projekt nawiązuje do warszawskiego modernizmu z początku ubiegłego wieku. Podobne portale drzwiowe, ryfle, ozdobne lustra oraz posadzki spotkać można w kamienicach na pobliskim Starym Mokotowie. W systemie informacji wizualnej natomiast korzystamy z krojów pisma inspirowanych literami z warszawskich przedwojennych szyldów. Przestronne dziedzińce wyróżniać będzie bogato zaaranżowana zieleń, w tym zróżnicowane gatunki drzew i krzewów. Całość wzbogacą atrakcyjne elementy małej architektury, m.in. pergola pełniąca funkcję zacienionego miejsca rekreacji – mówi Marek Szmidt, Dyrektor Działu Sprzedaży w Dom Development.

Zrównoważone rozwiązania i technologie dewelopera na warszawskim Mokotowie

Inwestycja realizowana jest zgodnie z Zieloną Kartą Inwestycji – standardem proekologicznym opracowanym w ramach Strategii ESG DOM 2030. Na dachach budynków znajdą się panele fotowoltaiczne, a energooszczędne oświetlenie LED oraz czujniki ruchu przyczynią się do obniżenia kosztów eksploatacji. W mieszkaniach zaprojektowano nakładki oczyszczające powietrze, montowane w nawiewnikach okiennych.

Projekt wspiera mobilność zrównoważoną poprzez rowerownie, stacje napraw oraz stojaki na rowery. Dlatego dla zmotoryzowanych zaplanowano garaż podziemny, a system smart building umożliwi zdalne sterowanie dostępem do osiedla, budynków i garaży. Natomiast na terenie osiedla znajdzie się również plac zabaw.

Advertisement

Apartamenty Beethovena to inwestycja łącząca funkcjonalność, nowoczesne technologie i estetykę inspirowaną klasycznym modernizmem. Projekt jest odpowiedzią na potrzeby mieszkańców poszukujących komfortu, dogodnej lokalizacji oraz rozwiązań zgodnych z zasadami zrównoważonego rozwoju.

Continue Reading

NIERUCHOMOŚCI INWESTYCJE

Zeitgeist. Nowe oblicze kamienicy na Wrzesińskiej 2 w Warszawie

Published

on

Zachowanie ducha epoki. Odrestaurowane detale architektoniczne. Unikalne przestrzenie. To tylko niektóre z wyróżniających cech projektu rewitalizacji kamienicy „Wrzesińska 2 – HOME by Zeitgeist” na warszawskiej Starej Pradze.

Ten ponad 100-letni budynek, z historią sięgającą powstania styczniowego, zyskał nowe życie. Zeitgeist Asset Management przeznaczyło go na wynajem długoterminowy.

Historyczny charakter odnowiony z szacunkiem

Kamienica przy Wrzesińskiej 2 to nie tylko miejsce zamieszkania, ale również pomnik bogatej historii Warszawy. Poczatkowo pałac, wzniesiony w 1863 roku przez Augusta Zielińskiego, został w 1911 roku przekształcony w kamienicę czynszową na zlecenie Szmula Reichenberga. Natomiast w czasie powojennym budynek był m.in. siedzibą szkoły żydowskiej Centralnego Komitetu Żydów w Polsce.

Advertisement
Usytuowana w sercu Starej Pragi, kamienica Wrzesińska 2, fot. mat. prasowe

Rewitalizacja przeprowadzona przez Zeitgeist Asset Management podkreśla oryginalne cechy architektoniczne. Odrestaurowano historyczne klatki schodowe, fasadę budynku oraz wiele detali wnętrz. Najemcy mogą cieszyć się niepowtarzalnymi przestrzeniami o wysokości nawet 4,5 metra, odrestaurowaną stolarką drzwiową i okienną oraz elementami oryginalnej więźby dachowej.

– To miejsce dla osób poszukujących wygody połączonej z unikalnym charakterem architektonicznym – mówi Peter Noack, CEO Zeitgeist Asset Management. – Zadbaliśmy o każdy detal, aby przywrócić dawny blask temu budynkowi, zarówno w przestrzeniach wspólnych, jak i prywatnych – dodaje Noack.

Przestrzenie zaprojektowane z myślą o komforcie

Kamienica oferuje 44 mieszkania na wynajem o powierzchniach od 26 do 65 m2. Najbardziej wyraziste wnętrza znajdują się na ostatniej kondygnacji, gdzie antresole i historyczna więźba dachowa tworzą wyjątkowy klimat. Dodatkowo, mieszkania zostały zaprojektowane tak, by łączyć funkcjonalność z estetyką. Dlatego też każdy lokal posiada nowoczesne udogodnienia, zachowując jednocześnie ducha epoki.

Dla komfortu mieszkańców odrestaurowano patio, wypełniając je zielenią i ławkami. Parterowy lokal zyskuje dodatkowy atut w postaci prywatnego ogródka. Parking podziemny oferuje miejsca dla samochodów i rowerów, a mieszkańcy mogą korzystać z przestronnych komórek lokatorskich.

Advertisement

Znakomita lokalizacja na Starej Pradze

Usytuowana w sercu Starej Pragi, kamienica Wrzesińska 2 może stanowić idealne miejsce dla miłośników miejskiego stylu życia. W pobliżu znajdują się bulwary wiślane, dwa parki, ZOO oraz liczne restauracje oferujące kuchnie z całego świata. Lokalizacja zapewnia również doskonałą komunikację – bliskość stacji metra, tramwajów i autobusów pozwala szybko dotrzeć do centrum miasta czy Starego Miasta.

Rewitalizacja przeprowadzona przez Zeitgeist Asset Management podkreśla oryginalne cechy architektoniczne

– Stara Praga to miejsce, które łączy bliskość centrum z atmosferą spokoju i zieleni. Jestem przekonany, że mieszkańcy docenią tę lokalizację oraz wyjątkowy klimat kamienicy – podkreśla Tomasz Dąbrowski, dyrektor zarządzający Zeitgeist Asset Management w Polsce.

Rozwój oferty HOME by Zeitgeist

Rewitalizacja kamienicy przy Wrzesińskiej 2 to drugi etap inwestycji Zeitgeist Asset Management na Starej Pradze. Bbejmuje 131 mieszkań przeznaczonych na wynajem długoterminowy. Natomiast operator oferuje równnież lokale w Gdańsku-Oliwie oraz w odnowionym budynku przy ul. Św. Barbary w Warszawie.

Projekt „Wrzesińska 2 – HOME by Zeitgeist” łączy historię z nowoczesnością, tworzy przestrzeń zarówno funkcjonalną, jak i inspirującą dla przyszłych najemców.

Advertisement
Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement

na skróty

Advertisement
Advertisement
Advertisement

najpopularniejsze