Connect with us

NIERUCHOMOŚCI INFORMACJE

Kamil Stoch w kampanii ATLAS. Zbuduje Kadrę Mistrzów (video)

Published

on

Trzykrotny mistrz olimpijski i dwukrotny zdobywca Pucharu Świata tworzy Kadrę Mistrzów Elewacji. Kamil Stoch wraz ze spółką ATLAS rozpoczyna kampanię, jak skutecznie stosować produkty tej firmy.

ATLAS rozpoczyna kampanię dotyczącą prac elewacyjnych, skierowaną przede wszystkim do fachowców.

— Cieszy mnie, że ATLAS myśli kompleksowo. W sporcie wpływ na wynik ma wiele czynników, które muszą ze sobą współgrać. Szkoleniowiec, treningi, wysokiej klasy sprzęt… I takie jest podejście ATLASA, który zapewnia fachowcom kompleksową usługę. Od dobrych jakościowo i przyjaznych w użytkowaniu produktów, poprzez doradztwo przy sprzedaży oraz promocje cenowe, po szkolenia, podczas których „na żywo” nauczą się, jak z produktów właściwie korzystać. Takie profesjonalne podejście to gwarancja satysfakcji fachowców — opowiada reprezentant Polski w skokach narciarskich, Kamil Stoch.

Advertisement

Skoczek od lat jest twarzą marki i jej ambasadorem.Jednak tym razem jego zaangażowanie będzie jeszcze większe. Weźmie aktywny udział w różnych działaniach związanych z całą akcją.

Mistrz olimpijski Kamil Stoch w kampanii marki ATLAS

ATLAS zauważa, że rośnie świadomość ekologiczna, a rosnące koszty energii oraz programy wsparcia finansowego pozwalają przewidywać, że wielu inwestorów zdecyduje się w tym sezonie na termomodernizację. Docieplać będziemy zarówno duże budynki przemysłowe, jak i domy jednorodzinne.

— Nasze wieloletnie doświadczenie pretenduje nas do tego, aby w temacie termomodernizacji być ekspertem, doradcą i opiekunem fachowców. Stąd pomysł stworzenia mistrzowskiej kampanii, z mistrzem w roli głównej — tłumaczy Aneta Dobrzyńska, kierownik komunikacji branżowej spółki ATLAS. 

Advertisement

Koncepcja Kadry Mistrzów zakłada, że mogą do niej dołączyć wszyscy. Doświadczeni fachowcy, ci już pracujący lub dopiero planujący pracować na produktach marki ATLAS. Co więcej, całej kampanii towarzyszy akcja cashbackowa, gdzie za zakup mistrzowskich produktów można uzyskać zwrot pieniędzy.

Bardzo ważną częścią tej długofalowej kampanii będą również szkolenia. Ich celem jest poszerzenie wiedzy o produktach i ich stosowaniu.

— Szkoleniowcy i przedstawiciele techniczni w terenie to nasza duża przewaga. Możemy być tam, gdzie tylko pojawiają się wątpliwości i potrzeba poszerzenia wiedzy. Prowadzimy szkolenia na budowach, jeździmy do większych grup, ale i odwiedzamy Fachowców indywidualnie, zupełnie za darmo — dodaje Aneta Dobrzyńska.

Advertisement

NIERUCHOMOŚCI INFORMACJE

Zabytki spotkają nowoczesne technologie na konferencji SARP

Published

on

By

Historyczna tkanka a technologie cyfrowe. Obecni architekci, konserwatorzy, inwestorzy i przedstawiciele administracji. Do tego pełne spektrum działań rewitalizacyjnych. Zaprasza SARP.

XVII Konferencja Konserwatorsko-Architektoniczna „Między ortodoksją a kreacją” odbędzie się 19 i 20 listopada w warszawskim Pawilonie SARP. Wydarzenie będzie otwarte, co umożliwi udział szerokiej grupie odbiorców. Organizatorzy zapowiedzieli, że program obejmie liczne przykłady rewitalizacji, które łączą dziedzictwo z technologią i które jednocześnie wyznaczają nowe kierunki myślenia o mieście.

Dyskusja o miastach po 25 latach zmian

Konferencję otworzy refleksja dotycząca kondycji polskich miast. Organizatorzy chcą, aby rozmowa przebiegała pod hasłem „kon-solidacja”, ponieważ wiele wskazuje, że samorządy stoją przed koniecznością przedefiniowania układów przestrzennych.

Advertisement

– Po ćwierćwieczu wolnorynkowego rozwoju polskie miasta osiągnęły moment, w którym powinny na nowo upomnieć się o swoją formę, proporcje, kształt, wypełnienie, zieleń, koloryt i splendor. To czas refleksji nad wszystkimi elementami dojrzałej struktury miejskiej – zaprasza Elżbieta Czyżewska, współorganizatorka.

Plakat konferencji zaprojektował Lech Majewski, autor logo Pałacu Saskiego, fot. mat. prasowe

W debacie wezmą udział architekci, konserwatorzy, inwestorzy i przedstawiciele administracji, ponieważ taka formuła pozwala omawiać decyzje wpływające na przestrzeń w sposób kompleksowy. W programie znajdą się wystąpienia m.in. Bolesława Stelmacha, Michała Krasuckiego, Doroty Rudawy, Andrzeja Chołdzyńskiego i Przemo Łukasika.

Zabytki w świecie nowych technologii

Centralnym tematem wydarzenia będzie relacja między historyczną tkanką a technologiami cyfrowymi. Prelegenci omówią, jak integrować zabytki z nowoczesnymi funkcjami, ponieważ takie projekty pojawiają się coraz częściej.

Ważnym punktem programu będzie omówienie rewitalizacji Kopalni Wieczorek. Obiekt ma stać się hubem gamingowo-technologicznym. Historyczne elementy zostaną wyeksponowane, a teren ma łączyć funkcje edukacyjne, sportowe i rekreacyjne.

Advertisement

Podobny kierunek obrał projekt odnowy siedziby Banku BGK. Budynek modernistyczny z lat 30. XX wieku zmieni się w centrum biurowe z zaawansowaną infrastrukturą cyfrową. Inwestor planuje strefy relaksu, nowoczesne systemy bezpieczeństwa i rozwiązania wspierające usługi finansowe.

Trzecim przykładem będzie rewitalizacja dawnego Urzędu Telekomunikacyjnego i Telegraficznego. Codzienna praca nad projektem zakłada połączenie elementów historycznych z funkcjami przyszłości. Dziedziniec zmieni się w zieloną przestrzeń gastronomiczno-rekreacyjną, która będzie otwarta dla mieszkańców.

Rewitalizacja jako element współczesnych przemian

Program konferencji obejmie również inne realizacje, ponieważ organizatorzy chcą pokazać pełne spektrum działań rewitalizacyjnych. Zaprezentowana zostanie m.in. przebudowa ulicy Dworcowej w Katowicach, projekt Centrum Przestrzeni Innowacyjnej SGH oraz rewitalizacja Królewskiej Papierni w Konstancinie-Jeziornie.

Advertisement

Znaczenie zieleni i tworzywa w przestrzeni

Dużo miejsca poświęcono materiałom oraz zieleni. Dorota Rudawa omówi rolę architektury krajobrazu na przykładzie Browarów Warszawskich. W programie znajdzie się także moduł o drewnie w budownictwie modułowym oraz o znaczeniu ceramiki w przestrzeni outdoorowej. Zaprezentowany zostanie także proces rekonstrukcji rzeźby barokowej związanej z rewitalizacją Pałaców Saskiego i Brühla.

Końcowym punktem będzie blok trzech prezentacji problemowych. Otworzy go Przemo Łukasik wykładem „Twardy kontekst. Zielona integracja.” Następnie odbędzie się dyskusja o społecznym zaangażowaniu architektury.

Pawilon SARP w oprawie artystycznej

Wydarzeniu będzie towarzyszyć autorska oprawa graficzna. Plakat konferencji zaprojektował Lech Majewski, autor logo Pałacu Saskiego. Plakat z podpisem trafi do uczestników w drodze losowania.

Advertisement

Scenografię Pawilonu SARP przygotują firmy MARRO, ILUM oraz projektantka zieleni Dorota Rudawa, wspierani przez markę LOOPE i Tomka Rygalika.

Konferencja SARP ponownie stworzy przestrzeń, w której zabytki, technologia, zieleń i urbanistyka będą analizowane razem, ponieważ takie podejście najpełniej oddaje współczesne wyzwania miast.

Advertisement
Continue Reading

NIERUCHOMOŚCI INFORMACJE

Marina Royale i tańsze apartamenty. POC Real Estate reaguje na jawność cen

Published

on

Pierwszy deweloper z tańszymi mieszkaniami po konieczności publikowania cen ofertowych. POC Real Estate postanowił zareagować i obniżył ceny w Marina Royale.

Wraz z wejściem w życie nowych przepisów, które zobowiązują deweloperów do publikowania cen mieszkań, Marina Royale w Darłowie ogłosiła obniżkę cen apartamentów. POC Real Estate to prawdopodobnie pierwszy deweloper, który zdecydował się na tak szybkie dostosowanie swojej oferty do nowej, bardziej przejrzystej sytuacji rynkowej. Decyzja Marina Royale pojawia się w momencie, w którym jawność cen umożliwia nabywcom łatwiejsze porównywanie ofert. A jednocześnie zmusza rynek do bardziej precyzyjnego prezentowania wartości poszczególnych mieszkań.

Jawność cen zmienia sposób oceny inwestycji

Nowe regulacje nakładają na deweloperów obowiązek ujawniania cen, co — według uczestników rynku — wzmacnia pozycję klientów. Tworzy to możliwość klarownego zestawienia inwestycji i wyboru ofert dopasowanych do potrzeb kupujących. Jednocześnie, jak podkreśla deweloper Marina Royale, sama cena metra nie zawsze oddaje realną wartość nabywanego apartamentu.

Advertisement

– Patrząc wyłącznie na cenę metra, nasze mieszkania mogły wydawać się droższe. Ale w rzeczywistości oferują wysoki standard gotowego do zamieszkania apartamentu. Transparentność rynku pozwoliła klientom zobaczyć, że tak naprawdę oferujemy coś znacznie więcej, niż metry i gołe ściany. Dzięki jawności cen, widać wyraźnie, które inwestycje rzeczywiście dostarczają najwyższą jakość. A które jedynie sprawiają takie wrażenie – mówi Katarzyna Goryszewska, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w POC Real Estate.

W przypadku Marina Royale cena obejmuje wykończenie pod klucz oraz wyposażenie, które zwykle stanowi dodatkowy koszt. W praktyce oznacza to, że w cenie znajdują się m.in. kompletna kuchnia z AGD, w pełni urządzona łazienka, drewniane podłogi, pomalowane i wygłuszone ściany oraz klimatyzacja.

Dlaczego porównywanie cen „za metr” bywa niewystarczające

Wprowadzenie obowiązkowej jawności cen umożliwia kupującym szybsze porównania, jednak różnice pomiędzy ofertami bywają znaczące. Porównywanie mieszkań w stanie deweloperskim z apartamentami gotowymi do zamieszkania może prowadzić do błędnych wniosków. Kolejnym elementem różnicującym cenę jest infrastruktura rekreacyjna, która w wielu inwestycjach w ogóle nie istnieje.

Advertisement

– Wiele osób mogło wcześniej odnieść wrażenie, że nasze ceny są wyższe, ale w rzeczywistości to kwestia innego standardu. Wszystkie te wartości dodane – od wykończenia pod klucz z wykorzystaniem trwałych, wysokiej jakości materiałów, przez dostęp do strefy wellness, po niepowtarzalny widok na morze – tworzą standard, który zdecydowanie wykracza poza typowe pojęcie „apartamentu nad morzem”. To wartości, których nie da się wycenić, a możliwość osiągnięcia pełnego stanu odprężenia i odpoczynku jest – dosłownie – bezcenne – dodaje Katarzyna Goryszewska.

Marina Royale udostępnia mieszkańcom pełne zaplecze wypoczynkowe. W jego skład wchodzą m.in. dwie restauracje z widokiem na morze, basen, sauna sucha i mokra, wanna z hydromasażem. Do tego klub malucha, patio wewnętrzne, siłownia oraz sale konferencyjne.

Obniżka cen jako element strategii, a nie jednorazowa promocja

Decyzja o obniżeniu cen w Marina Royale nie jest krótkotrwałą akcją marketingową. Stanowi część szerszej polityki firmy, która — w warunkach rosnącej transparentności — chce podkreślić jakość całego projektu. Deweloper sygnalizuje, że segment premium również może reagować na otoczenie rynkowe, nie rezygnując z konsekwentnego utrzymania standardu wykonania.

Advertisement

Wprowadzenie jawności cen stawia klientów w nowej sytuacji. Mogą szybko ocenić relację wartości do ceny nie tylko na poziomie metrażu, lecz również biorąc pod uwagę realną zawartość oferty. Marina Royale wskazuje, że przejrzystość w branży jest korzystna zarówno dla kupujących, jak i dla firm stawiających na jakość. Ułatwia bowiem prezentowanie rzeczywistej wartości inwestycji.

Decyzja Marina Royale sprawia, że rynek apartamentów nadmorskich może wejść w kolejną fazę konkurencji. Nie tylko cenowej, lecz także opartej na transparentnym opisie standardu i wyposażenia. Obniżka cen w Darłowie staje się więc pierwszym wyraźnym sygnałem, że jawność cen zaczyna realnie wpływać na strategie deweloperów w Polsce.

Advertisement
Continue Reading

NIERUCHOMOŚCI INFORMACJE

Echo Investment sprzedaje biurowiec za ok. 140 milionów złotych

Published

on

Deweloper Echo Investment podpisał ostateczną umowę sprzedaży budynku Brain Park C w Krakowie. Nabywcą obiektu została firma Greenstone Asset Management, działająca na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce.

Biurowiec o powierzchni 13 700 mkw. jest w pełni wynajęty. Dodatkowo posiada certyfikat BREEAM na poziomie „Excellent”, potwierdzający jego zgodność z zasadami zrównoważonego rozwoju.

Transakcja w ramach strategii Echo Investment

Budynek Brain Park C stanowi część większego kompleksu biurowego Brain Park, zaprojektowanego przez pracownię Baumschlager Eberle Architekci Kraków. Obiekt jest położony w centralnej części miasta, w pobliżu ważnych węzłów komunikacyjnych, co zapewnia dogodny dostęp do komunikacji publicznej. Natomiast z przestrzeni biurowych korzystają m.in. Volvo Tech Hub i EPAM Polska. Jak informuje spółka, wartość transakcji to ok. 33 mln euro.

Advertisement

– Brain Park to jedno z najpopularniejszych i najlepiej skomunikowanych centrów biznesowych w Krakowie. Charakterystykę ESG budynku C potwierdza certyfikat BREEAM „Excellent”. Efektywne biura przyciągają wymagających najemców, a rozwiązania w zakresie wellbeing odpowiadają na potrzeby pracowników. Transakcja z Greenstone AM potwierdza zainteresowanie renomowanych inwestorów biurowcami w polskich miastach regionalnych. Sprzedaż Brain Park C wpisuje się w strategię Grupy Echo. Ukierunkowaną na rentowny wzrost i realizację oczekiwań naszych interesariuszy – mówi Judyta Sawicka, Head of Investment & Divestment w Echo Investment.

Sprzedaż wpisuje się w długofalową politykę spółki, zakładającą utrzymanie równowagi między rozwojem portfela projektów biurowych i jego rotacją. Dzięki temu Echo Investment może realizować kolejne inwestycje, koncentrując się na efektywności i stabilności wyników.

Greenstone inwestuje po raz pierwszy w Krakowie

Natomiast dla Greenstone Asset Management zakup Brain Park C to pierwsza transakcja w Krakowie. Spółka działa na rynku od 2017 roku, inwestując dotychczas głównie w Trójmieście i Szczecinie. Łączna wartość zrealizowanych inwestycji przekroczyła 150 mln euro.

Advertisement

– Brain Park C wpisuje się w naszą strategię inwestowania w nowoczesne, przyszłościowe budynki biurowe w najbardziej dynamicznie rozwijających się miastach regionalnych w Polsce. Silny miks najemców, doskonała komunikacja oraz wysokie standardy zrównoważonego rozwoju. To czyni z Brain Park C stabilną inwestycję, zapewniającą naszym inwestorom długoterminowe i przewidywalne zyski. Cieszymy się, że naszą pierwszą transakcję w Krakowie zrealizowaliśmy poprzez zakup tak wysokiej jakości budynku od Echo Investment – mówi Stéphane Chauvel, Partner i Członek Zarządu Greenstone Asset Management.

– Zakup Brain Park C to transakcja typu core-plus, wzmacniająca naszą obecność w segmencie nowoczesnych biur przy zachowaniu konserwatywnego profilu ryzyka. Wysoki poziom wynajęcia i profil najemców stanowią solidną podstawę do dalszego wzrostu wartości budynku poprzez aktywne zarządzanie nim i inicjatywy ESG. W praktyce oznacza to możliwość stopniowej poprawy efektywności operacyjnej. Oraz atrakcyjności obiektu w kolejnych latach – dodaje Marcin Gajewski, Partner i Członek Zarządu Greenstone Asset Management.

Biurowiec zaprojektowany z myślą o użytkownikach

Brain Park C oferuje nie tylko przestrzeń biurową, lecz także strefy wypoczynku i rekreacji. Dlatego najemcy mogą korzystać z zielonego dziedzińca, siłowni plenerowej, huśtawek, stołów do ping-ponga i szachów. Kompleks wyposażono również w stacje ładowania pojazdów elektrycznych, stojaki rowerowe oraz szatnie z prysznicami.

Advertisement

Budynek posiada certyfikaty WELL Health-Safety oraz WiredScore Platinum. Potwierdzają zgodność z międzynarodowymi standardami w zakresie bezpieczeństwa, jakości powietrza i infrastruktury cyfrowej.

W procesie sprzedaży Echo Investment wspierała firma Colliers oraz kancelaria prawna A&O Shearman. Nabywcę reprezentowali prawnicy z Legal Kraft oraz zespół doradców z Trebbi.

Advertisement
Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement

na skróty

Advertisement
Advertisement
Advertisement

najpopularniejsze